Količina:

0


Znesek:

0,00

Biro Katalog 2024



Enostavna plačila na obroke!

Pogoji poslovanja

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Kupec z registracijo potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj Lemit plus d.o.o. objavil na teh straneh.
LEMIT plus d.o.o. in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov.
LEMIT plus d.o.o. in pravne ter fizične osebe, ki opravljajo pridobitno dejavnost, medsebojne obveznosti urejajo s posebno pogodbo v pisni obliki oz. sprejemom pogojev ob izvedbi registracije na tej strani. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPo) le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

Podatki o podjetju

Vsi podatki o podjetju se nahajajo na naši spletni strani pod zavihkom »o podjetju«.

Arhiv naročil

Vsi kupci lahko dobijo poleg računa še kopijo naročila, ki so ga oddali na spletu. Prav tako se vsa naročila prek spleta hranijo v arhivu LEMIT plus d.o.o.. Na pisno željo kupca lahko le temu posredujemo kopijo naročila.

Komercialni pogoji

Objavljene cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene veljajo za en (1) kos, v kolikor ni drugače navedeno. Izberite način plačila, ki vam najbolj odgovarja. Več o načinih plačila si preberite spodaj. Naročila lahko dostavimo na vaš naslov ali na drug naslov po vaši izbiri.

Izvedba ali zavrnitev naročila

LEMIT plus d.o.o. bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil, pričel v najkrajšem možnem času. O začetku izvedbe vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov.
Naročila, ki niso oddana skladno s temi pogoji ali pa so bili pri uveljavitvi komercialnih pogojev pri oddaji naročila uporabljeni načini, ki jih lahko označimo kot nedovoljeno uporabo elektronske izmenjave podatkov, bodo stornirana.
LEMIT plus d.o.o. lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne, za kar boste tudi obveščeni.

Cene

Cene v spletni trgovini veljajo le za naročila preko spletne trgovine www.lemit.si. Akcijski izdelki imajo navedeno veljavnost ponudbe (npr. do razprodaje zalog, ...). V spletni trgovini so objavljene tako redne (priporočene cene), kot spletne cene. Spletne cene so običajno nižje od rednih cen. Akcijske cene so tiste, ki so posebej označene v akcijski ponudbi in veljajo le kratek čas. 
Veljavnost cen za izbrane artikle velja na dan nakupa, za izdelke iz zaloge na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine www.lemit.si. Vse cene izdelkov na www.lemit.si so prikazane v EUR in vključujejo DDV, ki je na končnem obračunu jasno naveden. Pridružujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Ponudba in cene veljajo do umika oz. preklica.

Dostava

Za vsa naročila oddana do 13.00 ure, se bomo potrudili, da bo naročilo odpremljeno iz skladišča še isti dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za dostavo izven Slovenije nas prosim povprašajte). V nobenem primeru LEMIT plus d.o.o. ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ga boste navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni na naslovu, se bo dostavljavec dogovoril z vami o ponovni dostavi brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga naročenega blaga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili, vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Dobavni rok začne teči ob 15.30 uri na dan prejema potrdila o plačilu oz. od takrat, ko ste dobili po elektronski pošti obvestilo, da je vaše naročilo "V obdelavi". Artikli, ki so na zalogi, bodo odposlani še isti dan oz. takoj, po prejetem vplačilu, če je izbrano plačilo "Predračun". V primeru, da izdelki niso na zalogi, ali je dobavni rok daljši kot 7 delovnih dni, vas bomo obvestili o predvidenem roku dobave.


Stroški dostave (od 10.10.2024)

  • Stroški dostave v Sloveniji znašajo 7,00€
  • Stroški dostave v Sloveniji znašajo 8,22 € (s plačilom po povzetju in PayPal-u)
  • BREZPLAČNA dostava v Sloveniji velja samo na posebej označenih izdelkih.
  • Osebni prevzem: naročene izdelke lahko brezplačno prevzamete  tudi na sedežu podjetja v Rimskih Toplicah med 8.00 - 16.00 uro. Po predhodnem dogovoru pa tudi izven delovnega časa.
Celotni stroški paketne dostave so razvidni iz obračuna pred oddajo vašega naročila. Kasnejših provizij pri dostavi vam dostavna služba ne zaračunava. V primeru vaše preusmeritve paketa na Paketomat ali Paketno trgovino, pa plačate provizijo po ceniku dostavne službe.

Dostavo vrši naš pogodbeni partner - Pošta Slovenije.

Način plačila

Izbirate lahko med naslednjimi plačilnimi sistemi:

1. Plačilo po predračunu:
Naročeno blago lahko plačate po predračunu s predhodnim nakazilom na transakcijski račun podjetja LEMIT plus d.o.o.: SI56 1010 0005 5710 975, odprt pri BANKA INTESA SANPAOLO D.D..
Plačilo izvedete na osnovi prejetega  e-predračuna, ki vam ga bomo poslali v roku 1 ure od prejma naročila (za naročila oddana izven delovnega časa, pa takoj naslednji dan). Pri plačilu obvezno navedite sklic, da bomo lahko hitreje obdelali naročilo. 

2. Plačilo po povzetju:
Naročeno blago lahko ob prevzemu plačate z gotovino ali kartico. Pri plačilu po povzetju zaračunamo pavšalni dodatek 1,10€ zaradi manipulativnih stroškov, ki si jih obračuna dostavna služba . Dodatek ni vezan na višino zneska in je fiksen. V kolikor pošiljke ne boste prevzeli in jo bo dostavna služba vrnila na naše stroške nazaj k nam, si pridružujemo pravico, da vam naknadno zaračunamo stroške v višini 10,00 evrov.

Plačila po povzetju z dostavno službo (Pošta Slovenije) lahko poravnate s plačilnimi karticami:
- MasterCard plačilno kartico,
- Maestro plačilno kartico,
- Activa plačilno kartico,
- Visa in Visa Electron plačilno kartico.

3. Plačilo s plačilno kartico:
Plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesika (preusmeritev na varno plačilo NestPay).
Pri spletnem plačilu s kartico vam ni treba plačati dodatnih stroškov. Na spletu lahko plačujete z debetno ali kreditno kartico.
V kolikor ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico preko spleta, bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo. 

Katere podatke boste morali vnesti?

Številka kartice (16 mestna št. na sprednji strani kartice, samo številke)
CVV koda (zadnje 3 številke na hrbtni strani)
Veljavnost (mesec in leto)
Po uspešnem vnosu podatkov vas bo preusmerilo na stran banke. Nadaljevanje postopka plačila se razlikuje od ponudnika bančnih storitev oziroma izdajatelja kartice. Varnostno kodo prejmete po različnih kanalih (sms, prenosna naprava,…) V koliko vam varnostna koda ni posredovana se obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice.

Po uspešnem plačilu je transakcija vidna v vašem izpisku banke.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na etrgovina@lemit.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

Za imetnike plačilnih kartic z odloženim plačilom, je na voljo tudi plačilo na obroke, vendar zgolj v primeru, da imajo omenjeno storitev že urejeno s svojo matično banko. Za več informacij o tovrstnih obročnih plačilih se obrnite na svojo banko

4. Plačilo s PayPal:
Naročeno blago lahko varno plačate s PayPal računom. Pri plačilu s PayPal zaračunamo pavšalni dodatek 1,10€ (manipulativni stroški). Dodatek ni vezan na višino zneska in je fiksen. Po oddaji naročila s tem načinom plačila ni možno spreminjati vsebine naročila, končnega zneska, naslova za dostavo in drugih dogovorjenih pogojev. V primeru, da vam naročenega blaga ne moremo dostaviti, vam denar, po predhodnem dogovoru, vrnemo na vaš PayPal račun.

5. Plačilo z LeanPay:
V  košarici lahko izberete hitro obročno plačilo, ki ga omogoča Leanpay.

Več o tej storitvi si lahko preberete tukaj.

Leanpay je storitev, ki uporabniku omogoča financiranje plačila blaga ali storitev pri nakupu na www.lemit.si z nudenjem namenskih potrošniških kreditov (»plačilo na obroke«).

Uporabnik lahko koristi storitev Leanpay za plačevanje blaga ali storitev, pri čemer z Leanpay sklene Kreditno pogodbo, v skladu s katero Leanpay odobri in zagotovi posojilo uporabniku, ter izvede črpanje posojila na način, da Pogodbeniku v celoti poravna znesek plačila za blago ali storitev, naročeno na www.lemit.si. Obenem se uporabnik/kreditojemalec z uporabo storitev Leanpay in sklenitvijo Kreditne pogodbe zaveže družbi Leanpay nadomestiti predmetni znesek posojila v izbranem številu obrokov ter plačati za storitev Leanpay v skladu z vsakokratnim veljavnim cenikom storitev.

Na www.lemit.si je mogoče izbrati to obliko obročnega plačila za artikle v vrednosti nad 50 €, kupec pa lahko izbira med 6, 12, 18, 24 in 48 obroki.

Pogoji so navedeni na spletni strani Leanpay.

Leanpay storitve lahko uporabljajo le polnoletni državljani/ke Republike Slovenije. Kreditno pogodbo lahko sklene le neomejeno poslovno sposobna fizična oseba, ki je dopolnila 18 let starosti, in ima v Republiki Sloveniji stalno prebivališče ter izkaže kreditno sposobnost skladno z ZPotK- 2 in splošnimi pogoji Leanpay.

V primeru kreditnih pogodb s študenti je dodatni pogoj za uporabo Leanpay storitev dano soglasje za posredovanje podatkov o prihodkih študenta/ke iz naslova študentskega dela kreditodajalcu s strani študentskega servisa.

Za uporabo storitev Leanpay uporabnik nujno potrebuje dostop do mobilnega telefona v izključni uporabi, na katerega z namenom verifikacije prejme vsakokratno Enkratno geslo ter druga važna obvestila za pravilno uporabo storitve Leanpay. Posledično je bistvenega pomena, da so podatki o pripadajoči mobilni številki pravilni, ter da Leanpay nemudoma ažurno obveščate o morebitnih spremembah teh podatkov. Uporabnik/Kreditojemalec je v celoti odgovoren za to, da mobilni telefon v povezavi s storitvijo Leanpay uporablja varno in da dostopa do njega ne dovoli drugim osebam. V primeru posredovanja napačne številke, opustitve dolžnosti skrbi za varnost oziroma opustitve dolžnosti obveščanja ne moremo prevzeti nobenih negativnih posledic uporabe ali zlorabe storitve Leanpay.

Leanpay ima prosto presojo pri odobritvi storitve Leanpay in si pridržuje pravico, da zahtevo uporabnika za odobritev storitve zavrne brez obrazložitve.

V primeru denarnih vračil www.lemit.si celotni znesek vrne plačniku (Leanpay).

Vračilo blaga

Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Odstop od pogodbe moramo vedno prejeti pisno ali osebno. Skladno z 43. členom Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB1) ima potrošnik pravico vrniti kupljeno blago v roku 15 dni skladno z pogoji navedenimi v ZVPot-UPB1, 43.d člen, tretji odstavek, ("Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če je blago uničeno, pokvarjeno,izgubljeno ali se je njegova količina manjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik"). Rok za vračilo začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Stroške vračila krije kupec. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.
Izdelki naj bodo nepoškodovani in v originalni embalaži s priročniki in vsemi garancijskimi potrdili. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vračamo izključno na transakcijske račune in ne izplačujemo gotovine. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. V kolikor so izdeki poškodovani, rabljeni, umazani, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si trgovec pridržuje, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino. Denar vam vrnemo takoj, ko prejmemo blago oziroma najkasneje v 30 dneh.

Vračilo oz. odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:

  • če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (v notranjosti in zunanjosti aparata)
  • če je programska oprema aparata spremenjena, nameščena, ali v  kakršnem koli pogledu drugačna od originalne namestitve
  • v kolikor aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke, slike, nastavitve 
  • če so polnjene ali uporabljene baterije izdelka. Baterije so pred prodajo v posebnem stanju, ki omogoča njihovo daljše mirovanje. V kolikor so aktivirane, se začne njihovo "trošenje".
  • v kolikor je uničena, umazana ali manjkajoča dodatna oprema, navodila, pripadajoča programska oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat), garancijski list

V pojem blago, ki ga obravnava ZVPot, se šteje tudi prodajno embalažo, saj je sestavni del pošiljke. Z uničenjem ali poškodovanjem embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je namreč možno lepo odpreti tako, da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo, za katero je odgovoren potrošnik (npr; ker je pri vračilu nepazljivo zapakiral paket, ali ker je ob odpiranju nepotreboma raztrgal embalažo) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 30% vrednosti blaga.

Svetujemo Vam:

  • da pred vračilom blago ustrezno zavarujete v primerni embalaži za pošiljanje,
  • v kolikor uveljavljate garancijo, blago pošljite neposredno na pooblaščeni servis, saj bo tako hitreje rešena.

V primeru, ko želite uveljaviti reklamacijo ali potrebujete dodatne informacije, nam pošljite sporočilo na etrgovina@lemit.si.